ייעוץ אסטרטגי

אנו בונים מותגים מנצחים, לעסק או לשכיר, דרך שיטות חדשניות ומנצחות בדרך להישגים כלכליים כבירים.

אנו מתמחים באסטרטגיית מותג בדרך להזנקת העסק אל מקומות שאפילו לא חלמתם עליהן.

מה הייעוץ האסטרטגי כולל:

  • תכנון – השלב הראשוני והבסיסי. ניתוח אסטרטגי כולל יביא לביצועים משופרים ולניצחון על המתחרים. בחינה לעומק של העסק דרך ערכים, חזון, אני מאמין, מטרות ויעדים.
  • מיתוג עסקי – בחירת שם, לוגו, פיתוח שפת מותג, יצירת וכתיבת תכנים, עיצוב ופיתוח שיטות וכלים לשיווק מנצח וייחודי, פיתוח שפת פרסום עוקצת ובועטת ללא פשרות.
  • ניהול שוטף של המותג – פנייה לקהלי יעד מוגדרים, שמירה על חוויית המותג, יישום של האסטרטגיה העסקית במטרה לתמוך בערכי המותג, יצירת מסרים קליטים, אחידים וברורים.

שלבי העבודה:

פרויקט הייעוץ הוא תהליך של עבודה משותפת היכולה להימשך מספר שבועות או חודשים. הייעוץ נוצר כמענה אסטרטגי לצורכי הלקוח או העסק המצריך ליווי, הדרכה ומעקב של מומחה.

פרויקט ייעוץ כולל בתוכו תכנון אסטרטגי ארוך טווח, בידול עסקי, יצירת שיתופי פעולה, ארגון מחדש של העסק ועוד.

הגדרת הבעיה היא השלב החשוב ביותר בתהליך הייעוץ. על פיה ייגזרו כל המטרות, היעדים ודרכי הפעולה.

איסוף מידע – היכרות עם ההנהלה והצוות. ייערכו ראיונות עם מנהלי העסק, יבוצע מחקר מעמיק וינותחו הנתונים.

קהלי היעד:

  • עוסקים פטורים ועסקים חדשים
  • עסקים קטנים
  • יזמים
  • עצמאים ושכירים

ייעוץ אסטרטגי נכון ויעיל דורש בחינה מחדש של כל תפקוד העסק, החל בערכים ובחזון וכלה בדרכי הביצוע. הגעה לתובנות חדשות והגדרת יעדים חדשים.

ייעוץ אסטרטגי נכון דורש חשיבה יצירתית, יזמית, כזו שתכה גלים ותחולל בולטות מרשימה.

אסטרטגיה רב-ערוצית

שילב בין ערוצים מסורתיים ובין ערוצים דיגיטליים למקסום יכולות האדם או העסק. זו תשתית שירותית או מכירתית היוצרת מהפכה.

השילוב הזה מביא ליותר לקוחות, ליותר מכירות, ליותר סגירת עסקאות, לחוויית לקוח טובה יותר, להתייעלות ולחדשנות.

דילוג לתוכן